maandag 23 november 2015

Video review Maggie mals en kruidig | Foodstars


Hoi ik ben Jimmy, ik heb een eigen Youtube kanaal dat heet Pronkii. Hier plaats ik o.a. wekelijks een video over etenswaren en nieuwe producten. Hier geef ik dan mijn mening over, ook ga ik langs restaurants om hier de service, hygiene en het eten zelf natuurlijk te testen.

Klik hier voor mijn youtube kanaal



Vandaag review ik voor jullie de Maggie mals en kruidig.

Ik heb hier al een video over gemaakt op mijn kanaal, maar hier kun je het nog eens rustig nalezen met de benodigdheden en bereidingswijze.


Het is voor 4 personen
20 minuten bereidings tijd

136 kcal per persoon

Bedreidingswijze

1) Verwarm een grote koekenpan voor gedurende 2 min. zonder boter of olie toe te voegen. Gebruik hiervoor laag vuur voor een gasfornuis
 en middelste stand (50% van capiciteit) bij koken op inductie.

2) Vouw het velletje open en leg een hele kipfilet (ongeveer 150 gram) op de gekruide kant. Vouw de andere gekruide kant van het velletje over de kip heen. Druk de kip op het dikke gedeelte stevig aan met de hand tot het overal ongeveer 2 cm dik is.

3) Leg de ingepakte kipfilets plat in de voorverwarmde pan, zonder boter of olie toe te voegen. Bak de kipfilet ca. 9-10 min. per kant op laag vuur. Controleer of de kipfilets volledig gaar zijn. Bij dikkere stukken kipfilet kan de bereidingstijd langer duren.

4) Neem de kipfilets met het velletje uit de pan, verwijder het velletje en geniet van heerlijke gekruide malse kip!

Tip van de verpakking:

Indien de kruiden op het velletje te snel donker worden van kleur worden, verlaagt u gewoon de hittebron en verlengt u de baktijd iets tot dat de kip volledig gaar is.

mijn eerste indruk:


Ik vond de uitleg van de bereidingswijze te uitgebreid en vond het in eerste instantie lastig om te begrijpen dus dat vind ik nog wel een verbeterpuntje.
De baktijd was helemaal goed. Het smaakte erg goed tot mijn verbazing! het was inderdaad mals en kruidig was het ook daar kom je niet onderuit :). De hoofdingrediënten zijn paprika en peterselie.

Ik ben er zeer tevreden over en ga dit zeker vaker gebruiken, je kunt het heerlijk combineren met een hutspot maar zeer zeker ook met rijst en lekkere groente.

Ik geef de Maggie mals en kruidig : 9 sterren

Bekijk hier mijn reactie video op mals en kruidig













  • Follow

0 reacties:

Een reactie posten